Dark

UFC 260: Jamie Mullarkey - "He Brought the Best Out of Me" | Post-Fight Interview 

Views 67K
97% 647 18

UFC lightweight Jamie Mullarkey talks with Joe Rogan after his first-round knockout at UFC 260 on Saturday night.
Subscribe to get all the latest UFC content: bit.ly/2uJRzRR
Experience UFC live with UFC FIGHT PASS, the digital subscription service of the UFC. Visit ufcfightpass.com/
To order UFC Pay-Per-Views on ESPN+, visit bit.ly/2vNIBE8 (U.S. only)
To order UFC Pay-Per-Views, visit welcome.ufcfightpass.com/#PPV (Non U.S.)
Connect with UFC online and on Social:
🔴 Website: www.ufc.com
🔵 Twitter: ufc
🔵 Facebook: ufc
🔴 Instagram: ufc
🟡 Snapchat: UFC
🟣 Twitch: www.twitch.tv/ufc
Connect with UFC FIGHT PASS on Social:
🔵 Twitter: ufcfightpass
🔵 Facebook: ufcfightpass
🔴 Instagram: ufcfightpass
#UFC260 #UFC

Sports

Published on

 

Mar 27, 2021

Share:

Link:

Download:

Loading link...

Add to:

My playlist
Watch later
Comments 74   
Wita Ariyani
Wita Ariyani Day ago
➡️ cams.downloadz.to ⤵️ B.e.S.T f'u"l'l D.a.T.i.n.G h.o.T G.i.r.L's -L-o-V-e-S-e-X---❤️😘 ..👍 !💖🖤❤️今後は気をライブ配信の再編ありがとうです!この日のライブ配信は、かならりやばかったですね!1万人を超える人が見ていたもん(笑)やっぱり人参最高!まさかのカメラ切り忘れでやら1かしたのもドキドキでした,. 💖🖤在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。. 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味g食物煮的時候 1618817666
náisiún na hÉireann
Amen
Think for yourself.
Where is the clip of the knock out!? This is some BLM bullshit!
Joseph McCoy
Joseph McCoy 20 days ago
The second best performance on the whole card
alii isaako
alii isaako 22 days ago
Fkn oath strayaaaa 🇦🇺 mate
D Legionnaire
D Legionnaire 22 days ago
THE MERCENARY Brutal Martial Arts action now on Amazon Prime voted best action movie 0f 2021 by SOLDIER OF FORTUNE ................
Louis
Louis 23 days ago
Rogan: “Jamie, pull that up” Rogan: “Oops. Wrong Jamie.
Tyro Cyr
Tyro Cyr 23 days ago
Congrats Jamie 🔥
Adam C
Adam C 23 days ago
Khama talking shit about chandler lmao dude got knocked out by a janitor
The Plaza of chaos
The Plaza of chaos 17 days ago
Dude shut up this dude would break your jaw put it back together and break it again lol his left hook would have your toes curled
None- Ya-Dam
None- Ya-Dam 23 days ago
His fight name should be "The Bull"... Mularkey.
PrototypeHD
PrototypeHD 23 days ago
This man built like the slim jim guy
Robert Kotevski
Robert Kotevski 23 days ago
Looked like a setup
First Name Last Name
feel bad for worthy and cirkunov..you in this sports but have no chin..must be frustrating
Nathan Ferido
Nathan Ferido 23 days ago
His face looks photoshoped wtf
тесн
тесн 23 days ago
Solid asf
User
User 23 days ago
Mullarkey! got the hands lets go AUSSIE!
The Plaza of chaos
The Plaza of chaos 17 days ago
Yeah so do my boy Alexander gave that man sleeping pills with his right
6056 Finest
6056 Finest 23 days ago
Shout out to vaulk when he flat lined you a couple years ago 😂
DespizedICON
DespizedICON 23 days ago
where are them eyebrows Mullarkey?
Beta Boi
Beta Boi 23 days ago
Ya boi Jamie is 26 years old...yet looks 36 haha my mans!
Samantha Blue
Samantha Blue 22 days ago
Nice to work with you
Hai Boai
Hai Boai 23 days ago
us-first.info/player/video/p7p2oHh3g2Jko2A.html
Abdou Wahab
Abdou Wahab 23 days ago
راني نوجد لكومبا مع السيد garby المدرب تاعي في mma pfc مارسيليا في وزن 72 kiloاشاءالله
Jason Baldini
Jason Baldini 23 days ago
Now I get why Volkanovski was celebrating on Twitter for this guy, his mate. What BS reason did that fight fall thru again It’s a bunch of Mullarkey!
The Plaza of chaos
The Plaza of chaos 17 days ago
He’s 1-2 and beat s chinny guy I would of ate that left hook better
Kacper Łabuz
Kacper Łabuz 23 days ago
💪🏼🔥👊🏻
Stan Stark
Stan Stark 23 days ago
Tired of Joe always mentioning that Francis comes from a place where average man earns $1300 per year. Every fight of francis Joe mentions this. 😂😂😂
Buddy FX
Buddy FX 23 days ago
@Necati Ilelli lol man exactly! they started sneaking it in right at the start of every fight like "surely we wont have another masvidal on our hands if we mention it here.."
Necati Ilelli
Necati Ilelli 23 days ago
@Buddy FX *Tyrone runs in to get knocked out swiftly* commentators: King kong godzilla
Buddy FX
Buddy FX 23 days ago
Man I got tired of them mentioning king kong vs godzilla lol
Necati Ilelli
Necati Ilelli 23 days ago
he went to europe in his twenties, its a bit of an exaggeration tbh and joe rogan was high as a kite as always and weird commentary
VooDoo Wiz
VooDoo Wiz 23 days ago
bruh i been telling niggas hes guna win but i had no idea like this. he earned it. he won his last fight fuck them abu dhabi judges
Adil Malik
Adil Malik 23 days ago
That was💣
The Plaza of chaos
The Plaza of chaos 17 days ago
Lucky punch he got slept by my boy Alexander lol
Roy Jonker
Roy Jonker 23 days ago
Aussie Pride....OI OI OI !!!!!!!!!!!!!!!
World Elite
World Elite 23 days ago
8 losses by KO and Submit? I'm scared for Khama's health.
The Plaza of chaos
The Plaza of chaos 17 days ago
Wait really damn either koing someone or getting koed
kornandfoofighters
kornandfoofighters 23 days ago
As a coastie, i cant believe bruce buffer introduced it and jon anik said 'central coast mma' ahah good on jamie and pearcy for being really the only show in town
Ron Lynn
Ron Lynn 23 days ago
Francis beat the crap out of stipe but I don’t think he has a chin stipe hit him one time and he lost he legs but stipe rushed in
The Plaza of chaos
The Plaza of chaos 17 days ago
Lost his legs??? He didn’t even wobble did you watch the same fight??? lol 😂 what
The Plaza of chaos
The Plaza of chaos 17 days ago
Who doesn’t have a chin??? You crazy Francis has granite chin. He took big shots from a bigger Stipe in they first fight gassed lol that’s worse case... casual ughhh so idiotic
Shabberplasm 32
Shabberplasm 32 23 days ago
Its kind of scary that Khama has 7 KO losses on his record man
Shabberplasm 32
Shabberplasm 32 22 days ago
@That Boxing Lad Because 7 KO losses in a career is dangerous as hell.
Samantha Blue
Samantha Blue 22 days ago
Nice to work with you
LordSlug
LordSlug 23 days ago
@That Boxing Lad That's a lot of brain damage in a short career
That Boxing Lad
That Boxing Lad 23 days ago
Why scary ?? Lol
Jerome Baker Designs
What a bunch of Mullarkey
Виссарион Принц
0:41 dat.gen.in
zooknut kr
zooknut kr 23 days ago
Brought the best out him for 40 seconds
The Plaza of chaos
The Plaza of chaos 17 days ago
He’s 1-2 lol any win is good lol he got slepted by my boy Alexander
Dan S
Dan S 23 days ago
What a crappy name :)
staltabzch
staltabzch 23 days ago
😎👍
Ashlee King
Ashlee King 23 days ago
0:40 dat.gen.in
Paul O'Donohoe
Paul O'Donohoe 23 days ago
What a load of malarkey
Richard Rude
Richard Rude 23 days ago
Instant replay guys are slipping tonight
Ba Goai
Ba Goai 23 days ago
us-first.info/player/video/ZqaYgKdren9qpWA.html
Zed
Zed 23 days ago
That fight was no malarkey.
The juice joey
The juice joey 23 days ago
Can't even get the replay?
Jman616
Jman616 23 days ago
Great win
Muthasm M
Muthasm M 23 days ago
Can anyone tell me result stipe vs ngganou 2?
None- Ya-Dam
None- Ya-Dam 23 days ago
No contest. Stipe pooped his pants.
Shooting Star
Shooting Star 23 days ago
@E Padula which one is true? stipe win via heel hook or francis via 24sec ko???
E Padula
E Padula 23 days ago
Stipe won via heel hook. Fantastic
swag lad
swag lad 23 days ago
@Muthasm M DC is a fan of the wwe so this was his audition for it
Muthasm M
Muthasm M 23 days ago
@Greg 'Intergender Champ' Hardy seriously?
Primordial Pouch
Primordial Pouch 23 days ago
Very honorable quote.
The Relentless Man
The Relentless Man 23 days ago
Fuck the REF! That was a early STOPPAGE!!!
Robin Dodd
Robin Dodd 23 days ago
DC and Rogan are TRASH as commentators!! TIME FOR A CHANGE
Necati Ilelli
Necati Ilelli 23 days ago
This man got some hands. Really nice setup
garry whitelaw
garry whitelaw 23 days ago
You put a wife beater on this guy and he is an extra in crocodile Dundee
IpodLemoned
IpodLemoned 23 days ago
Almeida sheesh O'malley absolutely devoured him.
Elaine Dulce
Elaine Dulce 23 days ago
0:50 vom.fail
HughMyronBorrough
HughMyronBorrough 23 days ago
What a load of Mullarkey!
sylvie aubry
sylvie aubry 23 days ago
F sleepy joe
Ba Goai
Ba Goai 23 days ago
us-first.info/player/video/ZqaYgKdren9qpWA.html
Peter Teal
Peter Teal 23 days ago
US-first trying its hardest to spoil fights as usual. Goodnight boys
Pea Diz
Pea Diz 23 days ago
The Fact My Boi has 8 Stoppage Losses is Scary, he wont Get Cut, he Will be back
Samantha Blue
Samantha Blue 22 days ago
Nice to work with you
kalam valley
kalam valley 23 days ago
us-first.info/player/video/g76tiI9oimJjbZ8.html
IN2DEEP CUZICAN
IN2DEEP CUZICAN 23 days ago
Thx for the pint jamie👊👊
The Plaza of chaos
The Plaza of chaos 17 days ago
1-2 lol
Pea Diz
Pea Diz 23 days ago
man, I was Hoping for Khama To Bounce Back, he'll Be back, its sad to See a brotha go out like that but, this is Fighting, Expect the Unexpected
Slimer Magoo
Slimer Magoo 23 days ago
Exactly 💯
Than An
Than An 23 days ago
girlasianWed.men
Bon Goaie
Bon Goaie 23 days ago
us-first.info/player/video/ZqaYgKdren9qpWA.html
Kamilla K
Kamilla K 23 days ago
Girlasianwed.men
Jay Smith
Jay Smith 23 days ago
@kalam valley you know I bet there's a beautiful place like that in just about every country on the planet too bad there's so much more bad stuff on the planet thing's good like that. imagine if all the countries just started building themselves especially here and United States just chill and relax like that. Could you imagine that the whole world being like those little special places.
Jay Smith
Jay Smith 23 days ago
Did Mullarkey tell him no woman no cry?
NYLEREJ YONG
NYLEREJ YONG 23 days ago
Good perpormance
Cody Li
Cody Li 23 days ago
The polite stretch similarly wrestle because cotton hypothetically unite until a fluffy dust. ruddy, watery sea
Bon Goaie
Bon Goaie 23 days ago
us-first.info/player/video/ZqaYgKdren9qpWA.html
NJM
NJM 23 days ago
@ÔG Chris Watts #TheUltimateKarenSlayer #MVP#s #FOTY these comments get me every time man especially the short second part lol brutal nickname btw OG I don’t know how to react to it 😂😂
ÔG Chris Watts #TheUltimateKarenSlayer #MVP#s #FOTY
@NJM They're spam comments by bots... Floored me at first too lol
NJM
NJM 23 days ago
What’s up with these weird nonsensical comments ? I see them almost on every video.
Lil Peep Yes
Lil Peep Yes 23 days ago
They all always say the same shit
Jay Smith
Jay Smith 23 days ago
That was a bunch of Mullarkey.
Cody Li
Cody Li 23 days ago
The brief slip ultrasonographically unite because philosophy functionally dance outside a substantial disease. yellow, unbecoming organ
Justin Y.
Justin Y. 23 days ago
Send him black to Africa🤣🤣🤣
Kamilla K
Kamilla K 23 days ago
Girlasianwed.men
Zeb Townsend
Zeb Townsend 23 days ago
Grow up diddle dribble
Justin Y.
Justin Y. 23 days ago
Wtf why is that black man not shipped back to first ship back to Africa 🤔
That Boxing Lad
That Boxing Lad 23 days ago
Stipe should be shipped to Croatia too. He got knocked the fuck out by African Ngannoy
Fathom Arts
Fathom Arts 23 days ago
GO FRANCIS NGANNOU
Anthony Holloway
Anthony Holloway 23 days ago
Khama Worthy R.i.P you’ll be missed my friend cya in the Mojahed Fudailat ghost club bye have a good time
Samantha Blue
Samantha Blue 22 days ago
Nice to work with you
Than An
Than An 23 days ago
girlasianWed.men
That Boxing Lad
That Boxing Lad 23 days ago
@Pea Diz u can't take a joke huh?
Bon Goaie
Bon Goaie 23 days ago
us-first.info/player/video/ZqaYgKdren9qpWA.html
Bee's Knees
Bee's Knees 23 days ago
@Pea Diz is he like your friend or something
محمد صبري
محمد صبري 23 days ago
مين عربي
Itachi Uchiha
Itachi Uchiha 23 days ago
His accuracy is on point.. looking forward on his next fight.
Dora The Mon
Dora The Mon 2 days ago
Same bro.
náisiún na hÉireann
Amen
The Plaza of chaos
The Plaza of chaos 17 days ago
He let the skinny kid win sad
Samantha Blue
Samantha Blue 22 days ago
Nice to work with you
Than An
Than An 23 days ago
girlasianWed.men
Abdullahi Garas
Abdullahi Garas 23 days ago
What 😳
Firza Naufal
Firza Naufal 23 days ago
What recommend manhwa to i watch
Ba Goai
Ba Goai 23 days ago
us-first.info/player/video/ZqaYgKdren9qpWA.html
JoeLigma
JoeLigma 23 days ago
Solo leveling tower of god and god of high school
Ashok Last
Ashok Last 23 days ago
First yehh
Fawn Super_Straight
👀
MR. daddy
MR. daddy 23 days ago
Nice win
RøSs
RøSs 23 days ago
Aussie aussie Aussie....
Kamilla K
Kamilla K 23 days ago
Girlasianwed.men
Aaliyah X
Aaliyah X 23 days ago
Oi oi oi
Birthday Batter
Birthday Batter 23 days ago
RIP Steve Irwin
adryan baehaky
adryan baehaky 23 days ago
First wkwk
Barack Putin
Barack Putin 23 days ago
Stfu wkwk
Next